sobota, 18 lutego 2012

18.02.2012

Witam wszystkich zainteresowanych.
Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu ale bardzo dużo się działo w około mnie- pozytywnie oczywiście.
Pod swoją opiekę przyjęła mnie Fundacja Dzieciom "zdążyć z pomocą" i wspólnymi siłami będziemy ostro działać bym szybko zebrał środki na sfinansowanie protezy i stanął na nogi.
Wielkimi krokami zbliżam się na rehabilitację, w marcu czeka mnie kolejna operacja  więc mam nadzieję że szybko po niej stanę na nogi jeśli oczywiście uda nam się zebrać fundusz potrzebny na zakup protezy odpowiedniej do mojego stylu życia.Swoją walkę i determinację pokarzemy  w reportażu nagranym przez program 2 TVP "Sprawa dla Reportera"
Ja oraz Moja ukochana żona robimy to wszystko żeby normalnie żyć.

1% PODATKU . 
Wystarczy w rozliczeniu rocznym, w rubryce

„WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO
(OPP)” wpisać:
KRS:  0000037904,
a w polu "INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE”: 16653 Kozicki Grzegorz


Szanowni Darczyńcy, prosimy o zaznaczenie w zeznaniu podatkowym pozycji 
„Wyrażam zgodę”, aby Fundacja mogła otrzymać informację, kto w tym roku
„Zdążył jej z Pomocą”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz